DE JUISTE HUURPRIJS

55,- euro + 25% van het resultaat.

Voorbeeld:
Wij hebben ervoor gezorgd dat Saskia 85,= euro per maand minder huur hoeft te betalen. Dat is 1020,= euro minder huur per 12 maanden.

Ons verdienmodel in het voorbeeld van Saskia:

Saskia verdient dan 690,= euro in de eerste 12 maanden.

ALL-IN HUUR

Wij leggen contact met de verhuurder en stellen een uitsplitsing voor van de kale huur en servicekosten, eventueel gaan wij voor jou naar de verhuurcommissie.
Hier vragen wij eenmalig 55,- euro voor.

ACHTERSTALLIG ONDERHOUD

Wij leggen contact met de verhuurder en zorgen dat de achterstallige onderhoud wordt opgelost, eventueel gaan wij voor jou naar de verhuurcommissie.
Hier vragen wij eenmalig 55,- euro voor.

BEZWAAR HUURVERHOGING

Voor het bezwaar van de huurverhoging vragen wij eenmalig een vergoeding van 55,- euro.

Mocht de verhuurder op onze e-mail / brief niet positief reageren, dan ondernemen wij actie en gaan voor jou naar de huurcommissie. krijgen wij gelijk dan vragen wij 25% van de huurverlaging.

IK KRIJG MIJN BORG NIET TERUG

Wij leggen voor jouw contact met de verhuurder en gaan ons best doen om de borg terug te krijgen. Hier vragen wij eenmalig 55,- euro voor.

SERVICEKOSTEN

Wij leggen contact met de verhuurder en zorgen dat het te veel betaalde bedrag wordt teruggestort, eventueel gaan wij voor jou naar de verhuurcommissie.
Hier vragen wij eenmalig 55,- euro voor.

BEMIDDELINGSKOSTEN VOLDAAN

Wij leggen contact met de verhuurder en zorgen dat de bemiddelingskosten worden terug betaald. Hier vragen wij eenmalig 55,- euro voor.